مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 فروردین 1398 ساعت 17:462019-04-09سياسي

گزارش فارس از هفت سین جلسه شورای شهر سیل و سفر!


سپاه، سیل، سد، سفر پیروز حناچی به زنجان، سبزه میدان و آغاز روند اجرایی آن، سد معبر، سازمان فرهنگی اکو، هفت سینی بود که امروز در جلسه شورای شهر زنجان مطرح و مباحثی درباره آنها عنوان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان در سال جاری با حضور اعضای شورای شهر و شهردار زنجان برگزار شد.

امروز با توجه به اینکه نخستین جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان در سال جدید بود، از همین رو محوریت صحبت هر یک از اعضای شورای شهر زنجان همراه با یک سین بود، سین هایی که در نهایت به سفر ختم شد.

سپاه و اقدامات خصمانه آمریکا در زمینه تروریستی خواندن این نیروی نظامی نخستین موضوعی بود که در جلسه شورای شهر امروز مطرح و هریک از اعضای شورای شهر به نوبه خود این اقدام را محکوم کردند.

سیل مبحث دیگر مطرح شده در جلسه شورای شهر زنجان بود، اعضای شورای شهر زنجان با مطرح شدن موضوع سیل ضمن ابراز همدردی با مردم مناطق سیل زده مبلغ 500 میلیون تومان به مردم این استان ها کمک کردند و همچنین مقرر شد، آسیب شناسی از مناطق مختلف شهر زنجان به منظور مقابله با حوادث ناشی از سیل انجام شود.

سایان و خان دره مناطقی بود که یکی از اعضای شورای شهر آنها را آسیب پذیر در برابر بارندگی دانست و خواستار رسیدگی بیشتر به این محلات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از هفت سین جلسه شورای شهر سیل و سفر!

گزارش فارس از هفت سین جلسه شورای شهر سیل و سفر!