مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 فروردین 1398 ساعت 09:302019-04-09سياسي

اجازه نمی دهیم موضوعات اجتماعی رنگ و بوی سیاسی بگیرد


رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به اینکه اگر امسال موضوع تاب آوری اجتماعی به عنوان شعار سال انجمن مددکاری انتخاب شده به معنی سوختن و ساختن نیست، - رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به اینکه اگر امسال موضوع "تاب آوری اجتماعی" به عنوان شعار سال انجمن مددکاری انتخاب شده به معنی سوختن و ساختن نیست، گفت: بلکه دنبال توانمدسازی هستیم چرا که اگر تاب آوری افزایش یابد، کیفیت زندگی نیز افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن موسوی چلک در دومین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی و تاب آوری اجتماعی، با بیان اینکه شعار امسال انجمن مددکاری اجتماعی تاب آوری است گفت: در حالی وارد شصت و دومین سال تاسیس رشته مددکاری می شویم که دومین کنگره بین المللی را برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مددکاری اجتماعی مرز نمی شناسد، افزود: مهمانان خارجی این برنامه سفیران ایران برای معرفی ظرفیت های ما در جهان هستند.

موسوی چلک با بیان اینکه نزدیک به 60 سازمان در این برنامه همکاری داشتند، اظهار کرد: اگر امسال موضوع تاب آوری اجتماعی به عنوان شعار سال انتخاب شده به معنی سوختن و ساختن نیست، گفت: بلکه دنبال توانمدسازی هستیم چرا که اگر تاب آوری افزایش یابد، کیفیت زندگی نیز افزایش می یابد و تاب آوری نیز یکی از این روش هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم موضوعات اجتماعی رنگ و بوی سیاسی بگیرد

اجازه نمی دهیم موضوعات اجتماعی رنگ و بوی سیاسی بگیرد