مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 15:302019-04-07اقتصادي

اجرای پنجشنبه های گردشگری با اتوبوس های رنگی


رییس ستاد گردشگری شهر تهران از اجرای طرح پنجشنبه های گردشگری در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سیف صبح امروز در نشست خبری که به منظور تشریح عملکرد ستاد گردشگری شهرداری تهران در نوروز 98 برگزار شد با بیان اینکه نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان بازدید از تهران افزایش یافته است گفت: قطعاً بخشی از این افزایش تعداد بازدید کنندگان مربوط به اقدامات شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه 11 کانتر استقبال از مسافران در مبادی ورودی شهر تهران اعم از ریلی، جاده ای و هوایی مستقر کردیم که به مسافران اطلاعاتی در مورد جاذبه های گردشگری شهر تهران ارائه می شد افزود: همچنین در صد نقطه شهر تهران فضاهایی را برای ارائه اطلاعات به شهروندان در نظر گرفتیم و برای اولین بار نیز خدمات مشاوره گردشگران به صورت رایگان از طریق 137 انجام شد.

سیف با بیان اینکه طبق آمار 71 هزار نفر با تماس با سامانه 137 از خدمات راهنمایی گردشگران استفاده کردند گفت: این طرح در طول سال جاری نیز اجرایی خواهد شد و محدود به ایام نوروز نیست چرا که تهران فرصتهای زیاد گردشگری دارد و می بایست این فرصتها به همه شناسانده شود.

رییس ستاد گردشگری شهر تهران با بیان اینکه امسال برای اولین بار طرحی تحت عنوان اتوبوس گردشگری داشتیم که 4 دستگاه اتوبوس با سرفاصله 45 دقیقه از میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پنجشنبه های گردشگری با اتوبوس های رنگی

اجرای پنجشنبه های گردشگری با اتوبوس های رنگی