مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 11:362019-04-07سياسي

سفرا در خط مقدم اقتصاد کشور هستند


نادر قاضی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: سفیران جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه در خط مقدم اقتصاد کشورمان قرار گرفته اند و در شرایط بد اقتصادی و تحریم ها وظایف خطیری را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه سفرا عهده دار تنظیم روابط تجاری با سایر کشورها هستند، ادامه داد: بنابراین باید با فراغت بال، در اختیار داشتن زمان و اختیارات کافی همچنین اطلاعات مورد نیاز برای انجام وظیفه تلاش کنند.

این نماینده مجلس، نامزدی مجلس شورای اسلامی و عهده دار بودن مسوولیت سفارت را موجب بروز خلاء در این عرصه دانست، اضافه کرد: سفراء در توسعه روابط اقتصادی بین ایران و سایر کشورها مسوولیت خطیری بر عهده دارند و باید در راستای حفظ منافع کشورمان گام بردارند.

قاضی پور اضافه کرد: گاهی سفراء در یکی از حوزه های انتخابیه، نامزد مجلس شده اند و به این ترتیب کار تجار و ایرانیان مقیم خارج از کشور را معطل نگه داشته اند چون مشغول کارهای انتخاباتی، ستادی و تبلیغاتی خود بوده اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرا در خط مقدم اقتصاد کشور قرار گرفته اند، گفت: در حالی که جمهوری اسلامی توسط دشمنان تحریم شده و مدام تحت فشار است، غفلت سفرا از حوزه تحت اختیارشان، باعث مضاعف شدن مشکلات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرا در خط مقدم اقتصاد کشور هستند

سفرا در خط مقدم اقتصاد کشور هستند