مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 00:562019-04-06بين الملل

گاوی که رآکتور می زاید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: روزنامه انگلیسی گاردین با انتشار تصویر هوایی که از یک رآکتور اتمی در حال ساخت در حومه ریاض برداشته شده است، - آل سعود که تاکنون برای آمریکا گاو شیرده بود، قرار است از این پس برای جبهه فراگیر مقاومت رآکتور و موشک بزاید! و.

از هم اکنون باید آل سعود را روی قوس سقوط دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: روزنامه انگلیسی گاردین با انتشار تصویر هوایی که از یک رآکتور اتمی در حال ساخت در حومه ریاض برداشته شده است، نوشت؛ تصاویر ماهواره ای نشان می دهد کار ساخت اولین رآکتور اتمی عربستان سعودی احتمالاً تا پایان سال 2019 تکمیل می شود و توضیح داد که؛ این رآکتور اتمی در حومه ریاض واقع شده و به گفته مدیر پیشین بازرسی های هسته ای آژانس بین المللی انرژی اتمی، یک رآکتور کوچک تحقیقاتی 30 کیلو واتی است که فاصله چندانی تا تکمیل شدن ندارد .

این خبر را در آستانه سال نو باید به فال نیک گرفت و از ژرفای دل دعا کرد که نه فقط ساخت این رآکتور کامل شود بلکه ساخت رآکتورهای دیگر با ظرفیت بیشتر و نیز تاسیسات لازم برای تولید موشک های بالستیک نیز در سرزمین حجاز با سرعت و بدون اتلاف وقت آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاوی که رآکتور می زاید!

گاوی که رآکتور می زاید!