مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 17:562019-04-06اقتصادي

اردکانیان: شرکت های ایرانی تلفات شبکه برق عراق را به حداقل می رسانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه نشست مشترک با وزیر برق عراق در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاهم نامه همکاری سه ساله صنعت برق دو کشور که در سفر اخیر وزیر برق عراق به کشورمان به امضا رسیده است، - وزیر نیرو گفت: بر اساس تفاهم نامه اخیر صنعت برق ایران و عراق، فعالیت های متنوعی مانند بازسازی نیروگاه های عراق، احداث شرکت های مشترک برای تعمیرات نیروگاهی و کاهش تلفات شبکه برق این کشور در این همکاری مشترک دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه نشست مشترک با وزیر برق عراق در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاهم نامه همکاری سه ساله صنعت برق دو کشور که در سفر اخیر وزیر برق عراق به کشورمان به امضا رسیده است، گفت: در این تفاهم نامه برنامه تفصیلی شرکت های ایرانی برای بازسازی صنعت برق عراق ذکر شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، قرارداد یکساله استمرار صادرات برق ایران به عراق نیز به امضا رسیده است که بر اساس آن صادرات برق به این کشور ادامه خواهد داشت و بازپرداخت مالی آن نیز مطابق این قرارداد انجام خواهد شد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در این جلسه، ابعاد مختلف برنامه سه ساله همکاری صنعت برق دو کشور مورد بررسی قرار گرفته است، عنوان کرد: بر اساس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: شرکت های ایرانی تلفات شبکه برق عراق را به حداقل می رسانند

اردکانیان: شرکت های ایرانی تلفات شبکه برق عراق را به حداقل می رسانند