مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 15:552019-04-06سياسي

آموزش رازهای دوران نامزدی در تلویزیون


فصل دوم برنامه تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «رازهای نامزدی: از خواستگاری تا عروسی» از شنبه (17 فروردین)، هر روز به جز پنجشنبه و جمعه از شبکه سه سیما پخش می شود.

- فصل دوم برنامه تلویزیونی محرمانه خانوادگی با موضوع رازهای نامزدی: از خواستگاری تا عروسی از شنبه (17 فروردین)، هر روز به جز پنجشنبه و جمعه از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، محرمانه خانوادگی یک برنامه ترکیبی با آیتم های متنوع است، که در 13 قسمت به موضوع ازدواج می پردازد.

فصل اول این برنامه به موضوع رازهای انتخاب همسر می پرداخت و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و … بود.

فصل دوم برنامه محرمانه خانوادگی هم به موضوعاتی مانند تعریف نامزدی، رازهای یک خواستگاری خوب، تصورات نادرست از دوران نامزدی، شناخت همسر در دوران نامزدی، زنگ خطرهای دوران نامزدی، یک مراسم عروسی خوب و … می پردازد.

محرمانه خانوادگی یک مجله تصویری است که سعی کرده با استفاده از فرم های نو و با لحنی نرم و با چاشنی رازآلود و طنزآمیز کردن جزییات زندگی به بررسی نکات ریز و کاربردی در موضوع ازدواج بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش رازهای دوران نامزدی در تلویزیون

آموزش رازهای دوران نامزدی در تلویزیون