مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 فروردین 1398 ساعت 23:052019-03-30ورزشي

درخشش فرنگی کاران ایران در تورنمنت گرجستان با 10 مدال


تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام واختانگادزه گرجستان به 5 مدال طلا، 2 مدال نقره و 3 مدال برنز دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام موخران واختانگادزه روزهای 9 و 10 فروردین ماه در شهر باتومی گرجستان برگزار شد که در پایان محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم، محمد ناقوسی در وزن 77 کیلوگرم، حسین فروزنده در وزن 82 کیلوگرم، حسن فروزنده در وزن 87 کیلوگرم و ابوالفضل سید مهدوی در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، سعید ارجمند در وزن 63 کیلوگرم و حامد عبدولی در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند، علی نوربخش، بهرام معروف خانی و محمدرضا رستمی در اوزان 55، 67 و 72 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

ابوالفضل سید مهدوی نماینده ایران در وزن 97 کیلوگرم نیز ضمن کسب مدال طلا عنوان فنی ترین کشتی گیر مسابقات را نیز از آن خود کرد.

نتایج تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در این مسابقات به شرح زیر است: در وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش در دور نخست نماینده کشور ترکیه را مغلوب کرد و در دور دوم نیز از سد حریف ارمنستانی گذشت اما در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف گرجستانی شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فرنگی کاران ایران در تورنمنت گرجستان با 10 مدال

درخشش فرنگی کاران ایران در تورنمنت گرجستان با 10 مدال