مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 ساعت 15:102019-03-28فرهنگي

جشنواره جهانی فجر میزبان فیلم جدید «ریتی پان»


«​​​​​​​ریتی پان» کارگردان کامبوجی با فیلم جدیدش که نماینده کشورش در اسکار 2019 بود در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور می یابد.

- ​​​​​​​ریتی پان کارگردان کامبوجی با فیلم جدیدش که نماینده کشورش در اسکار 2019 بود در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریتی پان کارگردان نامدار کامبوجی که در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر جایزه صلح را دریافت کرد، در دوره سی و هفتم جشنواره با فیلم قبرهای بی نام و نشان در بخش نمایش های ویژه: بهترینِ کشورها حضور خواهد داشت.

قبرهای بی نام و نشان مستندی شاعرانه است که در امتداد مکاشفات ریتی پان فیلمساز نام آشنای کامبوجی درباره تأثیرات پایدار نسل کشی در کامبوج ساخته شده است.

داستان این فیلم درباره پسری سیزده ساله است که بیشتر اعضای خانواده خود را از دست داده و جستجو برای یافتن قبرهای آنها را آغاز می کند.

فیلم جدید ریتی پان تاکنون در جشنواره های ونیز، تلوراید و… روی پرده رفته و نماینده معرفی شده از سوی سینمای کامبوج در رقابت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال 2019 بوده است.

ریتی پان سال 97 با حضور در ایران مهمان سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر بود و جایزه صلح را از این رویداد بین المللی دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره جهانی فجر میزبان فیلم جدید «ریتی پان»

جشنواره جهانی فجر میزبان فیلم جدید «ریتی پان»