مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 ساعت 15:102019-03-28اقتصادي

طرح مشترک معاونت زنان برای حمایت از زنان کشاورز


معاون رییس جمهور در امور خانواده گفت: زنان در ایجاد بنگاه ها و مدیریت آن و راه اندازی کسب وکار با توفیق و کارایی بیشتر نسبت به مردان عمل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار مشارکت زنان را در رونق تولید ملی مهم دانست و افزود: زنان شهری و روستای در رونق تولید ملی فعال هستند و نقشی اساسی دارند.

وی با بیان اینکه بیش از 40 درصد تولیدات کشاورزی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط زنان تولید می شود، تصریح کرد: بیش از 75 درصد صنایع دستی ایران با رتبه های بالا در جهان توسط زنان ساخته می شود.

ابتکار در ادامه به نقش زنان در پیشبردهای صنعتی و تکنولوژیک اشاره کرد و تصریح کرد: زنان حتی در بخش های سرمایه گذاری حضور دارند.

در معاونت زنان و خانواده برای تقویت این نقش به ویژه برای زنان سرپرست خانوار که نیازمند کار و فعالیت هستند طرح هایی را از سال گذشته اجرایی کردیم که مهمترین آن تقویت مهارت کسب و کار است.

ابتکار ادامه داد: زنان باید بتوانند مدیریت کسب و کار را بدست گیرند همچنین برای6000 زن سرپرست خانوار طرحی مشترک را در زمینه مهارت های کسب و کار در دست اجرا داریم و دولت نیز در زمینه تامین و تجهیز منابع وام هایی داده است.

معاون رییس جمهور در امور خانواده ضمن اشاره به تسهیلات پایدار برای روستاها اظهار کرد: از 18 هزار میلیارد تومانی که در بهمن ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مشترک معاونت زنان برای حمایت از زنان کشاورز

طرح مشترک معاونت زنان برای حمایت از زنان کشاورز