مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 ساعت 14:362019-03-28سياسي

خجسته: همدان مستعد تبدیل به قطب توریستی دنیاست


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از استعداد همدان برای تبدیل به قطب توریستی در سطح بین الملل خبر داد و گفت: تمام بسترها برای این رخداد آماده است.

- امیر خجسته امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه استقبال از میهمانان نوروزی در استان همدان نسبت به سال گذشته بسیار خوب و با برنامه های از پیش تعیین شده و اثرگذار انجام شده است افزود: خوشبختانه نسبت به سال های گذشته تحولات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از مجموعه فعالیت های خدمات سفر صورت گرفته است اضافه کرد: طی چند روز گذشته از سال جدید بیش از 170 هزار نفر به استان همدان سفر کرده اند و 96 هزار نفر در شهر همدان اقامت داشتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از بازدید بیش از 570 هزار نفر از اماکن دیدنی همدان خبر داد و با بیان اینکه همدان با یک هزار و 800 جاذبه تاریخی و دیدنی آمادگی آن را دارد که در سطح ملی و بین المللی پذیرای گردشگران باشد گفت: زیرساخت های جذب توریست از جمله قطار، هواپیما، اتوبان، آزادراه و بزرگراه ایجاد شده و با این تفاسیر آمادگی کامل برای استقبال از گردشگران را داریم.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی مهیا شده است و تیم ستاد نوروزی بسیار خوب کار کرده است بیان کرد: میراث فرهنگی، شهرداری و تمام گروه های فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خجسته: همدان مستعد تبدیل به قطب توریستی دنیاست

خجسته: همدان مستعد تبدیل به قطب توریستی دنیاست