مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 12:112019-03-27سياسي

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد افزایش 30 درصدی ورودی مسافران نوروزی به کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: از 27 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه امسال، یک میلیون و 750 نفر ورودی به استان کرمان بوده که 26 تا 30 درصد افزایش مسافر را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام شیخ بهایی استاد حوزه علمیه در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال 98 اظهار داشت: تولید ثروت اگر از طریق حلال و در جهت مصرف به مصلحت جامعه باشد، بد نیست، خصلت معصومین (ع) این بود که خستگی ناپذیر کار می کردند.

وی با بیان اینکه ما الان در مقابل سیل های عظیمی قرار داریم، عنوان کرد: در فعالیت هایمان مراقب سیل باشیم که همه تلاش هایی که ذره ذره سازندگی شده را یکجا به همراه خود نبرد.

شیخ بهایی ابراز داشت: تهاجم فرهنگی سیل لجن است که همه کارهای فرهنگی و تربیتی را می برد، در کار سازندگی هر اندازه فعالیت کرده باشیم، سیل تحریم و نقشه های دشمن توسط بعضی از دست اندرکاران نفوذی دشمن، سوءمدیریت ها و کوتاهی ها از بین می برد.

  افزایش 30 درصدی ورودی مسافران در کرمان غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از آمادگی کامل برای اسکان مسافرانی در پارک ها حضور دارند با توجه به بارندگی ها اشاره کرد و گفت: کرمان جزو سه استانی است که برای اسکان مسافرانی که در کشور درگیر سیل می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد افزایش 30 درصدی ورودی مسافران نوروزی به کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد افزایش 30 درصدی ورودی مسافران نوروزی به کرمان