مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 00:152019-03-26اقتصادي

تاثیر سیل های اخیر بر بازار میوه و گوشت


با توجه به آنکه مناطق شمالی و جنوب غربی ایران تولیدکننده میوه، سبزی، سیفی جات و تا حدودی گوشت هستند، پیش بینی کارشناسان حوزه تولید این دست محصولات خوراکی آن است که سیل اخیر تاکنون تاثیری بر بازار نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از حدود هشت روز پیش، استان گلستان و به ویژه شهرهای آق قلا و گنبد کاووس درگیر سیل شده اند که در روز گذشته سیل و بارش شدید به استان های جنوبی و جنوب غرب نیز کشیده شد و سیل ناگوار شیراز را رقم زد.

این دو منطقه یکی از مراکز اصلی تأمین میوه و گوشت است و حال این سوال ایجاد شده که با توجه به اتفاقات فوق آیا تأمین میوه، سبزی، سیفی جات و گوشت با کمبود روبه رو خواهد شد یا خیر؟ نگرانی از بابت میوه بی مورد است در این رابطه اسدالله کارگر، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی به ایسنا، گفت: در روزهای اخیر به واسطه همزمانی با تعطیلات سال نو که افزایش مصرف و تقاضا را در بازار میوه و سبزی به همراه دارد، سیل شمال و جنوب کشور تأثیری بر بازار میوه و سبزی نداشته است.

وی ادامه داد: در حالی حاضر میوه خاصی در باغ های مناطق شمالی و جنوبی کشور وجود ندارد و عمده محصولات در روزهای پایانی سال گذشته از باغها برداشت شده است.

کارگر با تاکید بر اینکه بازار در حال حاضر به طور کامل تأمین است و ذخیره سازی مناسبی برای عرضه محصولات مصرفی در روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر سیل های اخیر بر بازار میوه و گوشت

تاثیر سیل های اخیر بر بازار میوه و گوشت