مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 23:102019-03-26ورزشي

برانکو و رکوردهایش!


چهار سال از حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس می گذرد و این مربی توانست بهترین روزهای تاریخ پرسپولیس را در لیگ برتر و آسیا بسازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل فروردین ماه سال 1394 بود که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس انتخاب شد؛ تیمی پرطرفدار که می توان آن را پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا دانست ولی اغلب با حواشی درگیر بود و این باشگاه مردمی در خیلی از فصول نتایج ضعیفی کسب کرد.

تیم های بزرگ همیشه با حواشی درگیر هستند بایرن مونیخ در آلمان، یونایتد در انگلیس، رئال یا بارسا در اسپانیا و خیلی تیم های دیگر ولی این تیم ها می دانند چطور باید این حواشی را مدیریت کنند.

آنها ظرفیت هواداران زیاد خود و سرمایه ای که دارند را می دانند ولی سال ها در پرسپولیس این اتفاق رخ نداد تا این که برانکو ایوانکوویچ به این تیم پیوست و هدایت تیمی را بر عهده گرفت که در نیمه پایین جدول قرار داشت! در این مدت چند تغییر مدیرعاملی، یک محرومیت از سوی فیفا (محرومیت از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی)، رفتن چندین ستاره از تیم نظیر (طارمی، رضاییان، مسلمان، امیری، محرمی و احمدزاده) برای پرسپولیس رخ داد ولی او نشان داد باشگاه باید بزرگ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برانکو و رکوردهایش!

برانکو و رکوردهایش!