مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 16:502019-03-26اقتصادي

توقف گردشگری دریایی در بوشهر به دلیل شرایط نامساعد جوی


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد: فعالیت گردشگری دریایی از دیروز به سبب ناپایداری های نامساعد جوی و متلاطم بودن دریا متوقف شده و پس از بهبود شرایط از سر گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش ارجمندزاده روز سه شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح های گردشگری دریایی در بندر بوشهر با بیان اینکه در نوروز امسال ظرفیت جابجایی گردشگران دریایی استان 800 نفر افزایش داشته است گفت: روزانه 6 هزار و 200 گردشگر دریایی با 29 کشتی و لنج تفریحی از سواحل این استان استفاده می کنند که از این آمار 2000 نفر با 9 کشتی و 13 لنج در شهرستان بوشهر و 4 هزار و 200 گردشگر دیگر نیز با هفت لنج تفریحی در دیگر بنادر جابه جا می شوند.

وی افزود: صدور مجوز پس از بازرسی شناورها، الزام به همراهی دو قایق در کنار لنج های گردشگری، همراه داشتن جلیقه نجات و حضور ناجی غریق، نیروهای دریایی متخصص در هنگام پهلوگیری و جداسازی شناور، الزام به حضور شناور ناجی، گاردبندی اسکله ها، نصب حلقه های نجات و حضور مستمر گاردبندر از فعالیت های انجام شده در راستای حفظ ایمنی گردشگران دریایی استان بوشهر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ابراز داشت: در ارتباط با فعالیت شناورهای تفریحی در هنگام شرایط نامساعد جوی نیز تدابیر لازم جهت ممانعت از فعالیت آنها پیش بینی شده است برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف گردشگری دریایی در بوشهر به دلیل شرایط نامساعد جوی

توقف گردشگری دریایی در بوشهر به دلیل شرایط نامساعد جوی