مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 10:062019-03-26سياسي

سخاوتمندی هایی که در خاطرات روز تلخ شیراز برای همیشه ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از دیروز تا هم اکنون که باران بی امان می بارد، مهربانی و مهمان نوازی شیرازی ها هم ادامه دارد.

اگرچه ارگان های خدمات رسان در امدادرسانی به حادثه دیدگان کوتاهی نکردند اما کمتر کسی را می بینید که به نوبه خودش بی تفاوت از سیل دیروز(دوشنبه 5 فروردین) و حادثه دل خراش دروازه قرآن شیراز بگذرد.

پس از انتشار اخبار، تصاویر و فیلم های سیل در شیراز که قلب های بسیاری را غمگین و نگران کرد، برخی ها نیز به صورت فردی یا گروهی اقدام به در اختیار گذاشتن سرپناه و نوشیدنی و غذای گرم به مسافران کردند تا کمی از آلام آن ها را کمتر کنند.

سیل در 15 دقیقه اتفاق افتاد اما اندوه و خاطره تلخ آن تا سال ها در اذهان باقی خواهد ماند البته مهربانی و دستان سخاوتمند نیز فراموش نخواهد شد، تصاویر کمک های مردمی و شهروندان پلاکارد به دست برای راهنمایی مسافران و اطمینان بخشی به آن ها برای اینکه تنها نیستند و در زیر بارش باران بی سرپناه نخواهند بود، برای همیشه ثبت شد.

از بعدازظهر روز دوشنبه، مسؤولان مختلف شهری شیراز نیز در صحنه حاضر شده و علاوه بر نظارت بر چگونگی ارائه خدمات و امدادرسانی، از حادثه دیدگان نیز دلجویی می کردند که در این رسانه و دیگر رسانه های استانی نیز منعکس و به اطلاع شهروندان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخاوتمندی هایی که در خاطرات روز تلخ شیراز برای همیشه ثبت شد

سخاوتمندی هایی که در خاطرات روز تلخ شیراز برای همیشه ثبت شد