مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 09:362019-03-26اقتصادي

آمادگی هلدینگ های صندوق بازنشستگی برای کمک به سیل زدگان مازندران و گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمشید تقی زاده دوشنبه شب در نخستین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ‏مازندران در سال جدید که در شهرستان سیمرغ با دستور بررسی خسارت های ناشی از سیل برگزار شد، گفت: در پی جاری شدن سیل و آب گرفتگی در استان گلستان و مازندران و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان ها و واحدهای تابعه برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده در استان های مازندران و گلستان، همه امکانات و تمهیدات لازم جهت به حداقل رساندن خسارت ها و کاهش مشکلات سیل زدگان از سوی شرکت ها و هلدینگ های این صندوق بسیج شده اند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده، دستورات لازم برای کمک به هموطنان مناطق سیل زده صادر شده و در این زمینه شرکت ها و هلدینگ های صندوق بازنشستگی به ویژه شرکت های شیر پگاه و ایرانگردی و جهانگردی و.

همه توان و امکانات خود را در کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل بسیج کرده اند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: مقرر شده در این خصوص ارائه هرگونه خدمات با هماهنگی مسؤولان محلی و نیروهای امدادی استان های سیل زده انجام شود.

این مسؤول در سفر به استان مازندران و بازدید از مناطق سیل زده این استان گفت: مقرر شد پس از برآورد خسارت های ناشی از سیل، بازنشستگان و خانواده هایی که بر اثر سیل دچار آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلدینگ های صندوق بازنشستگی برای کمک به سیل زدگان مازندران و گلستان

آمادگی هلدینگ های صندوق بازنشستگی برای کمک به سیل زدگان مازندران و گلستان