مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 09:052019-03-26اقتصادي

می توانیم گوشت را کیلویی 50 هزار تومان به مردم بدهیم


رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران مدعی شد که اگر دولت به آنها ارز رسمی بدهد، گوشت را با قیمت کیلویی 35 هزار تومان وارد و در نهایت کیلویی 50 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسانند.

- یاسر فیضی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دلیل رسیدن قیمت گوشت قرمز در تهران به کیلویی 120 هزار تومان و در شهرستانها 80 هزار تومان، عرضه کم و تقاضای زیاد است و تعاونی های مرزنشینان به دلیل ارتباطی که با همسایگان شرقی دارند، می توانند این خلأ را جبران کنند و از افغانستان، تاجیکستان و گرجستان که تولیدکننده دام هستند، گوشت وارد کنند.

وی افزود: در بحث واردات درخواست دادیم که به ما اجازه واردات دام زنده بدهند و توانستیم برای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان این اجازه را بگیریم.

رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران خاطرنشان کرد: مدتی قبل یکی از تجار گرجستان به ما اعلام کرد که گوسفندان زیادی دارد و می تواند با قیمت مناسب به ما بفروشد و از طریق گمرک مقصد در تهران یا مشهد به ما تحویل دهد.

اگر دولت به ما ارز رسمی بدهد، گوشت را با قیمت کیلویی 35 هزار تومان وارد و در نهایتا 40 هزار تومان ترخیص می کنیم.

سود مرزنشینان هم اگر 10 هزار تومان شود، قیمت گوشت وارداتی به جای 90 هزار تومان، کیلویی 50 هزار تومان می شود که مصرف کننده قادر به خرید آن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم گوشت را کیلویی 50 هزار تومان به مردم بدهیم

می توانیم گوشت را کیلویی 50 هزار تومان به مردم بدهیم