مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 00:002019-03-25اقتصادي

حادثه شیراز هیئت دولت را متأثر کرد / ضرورت ممانعت از تکرار این حوادث


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با تاکید براینکه حادثه شیراز همه اعضای هیئت دولت را متأثر کرد، خواستار اعلام و گزارش تمهیدات لازم برای جلوگیری و کاهش خسارت های ناشی از بارندگی ها در فارس طی روزهای آینده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس، محمدباقر نوبخت شامگاه دوشنبه 5 فروردین در ستاد بحران استان فارس بیان کرد: با شدت گرفتن بارش ها از پایان اسفند احتمال وقوع سیل دور از ذهن نبود اما آنچه که در استان های شمالی اتفاق افتاد غیرقابل پیش بینی بود.

وی با بیان اینکه علی رغم طولانی بودن روند بارش ها اما کمترین تلفات جانی را داشتیم، افزود: هرچند که خسارت جانی و مالی زیادی به استان های شمالی وارد شده اما با کمک های بلاعوض و مساعدت های ارزان قیمت تلاش خواهیم کرد که خسارت ها را جبران کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ادامه داد: این مهم با اختصاص تنخواه های مناسب به استان های خراسان شمالی، مازندران و سمنان مدیریت شد اما خبر حادثه امروز شیراز نگران کننده بود و همه اعضای هیئت دولت از وقوع آن بسیار متأثر شدند.

نوبخت خاطرنشان کرد: با دستور مستقیم ریاست جمهوری به وزرای بهداشت، اطلاعات و بنده مأموریت داده شد که با توجه به عمق این اتفاق دردناک سریعاً به منطقه اعزام شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه شیراز هیئت دولت را متأثر کرد / ضرورت ممانعت از تکرار این حوادث

حادثه شیراز هیئت دولت را متأثر کرد / ضرورت ممانعت از تکرار این حوادث