مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 21:062019-03-25اجتماعي

فارس گزارش می دهد سیلی که سرزده آمد


خبرگزاری فارس مرکز شیراز همچون دیگر رسانه ها در راستای انجام رسالت خود، علاوه بر پوشش خبری و تصویری سیل ناگوار امروز در شیراز، گزارش اجمالی را از تلخ و شیرینی های امروز جهت اطلاع هم وطنان تهیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیل در شیراز یک خبر کوتاه اما پرحادثه و غمبار بود که جان 17 تن را گرفت و چندین نفر را نیز مجروح و خسارات مالی نیز وارد کرد.

 شهروندان و مسافران نوروزی صبح امروز را در حالی آغاز کردند که شاهد بارش رحمت الهی بودند، اما با نزدیکی به ظهر و شدت گرفتن بارش باران و البته تگرگ، سطح کوچه و خیابان ها نیز از آب شناور شد.

رودخانه خشک شیراز نیز که امسال چندین بار به دلیل بارش های باران پر آب شده بود، امروز غرق در آب باران شد و کناره گذرها نیز برای عبور و مرور مسدود شد.

از چند روز گذشته هواشناسی اعلام بارندگی و سیلابی شدن معابر و وقوع سیل را هشدار داده بود، متأسفانه از ظهر امروز حدود ساعت 13 که سیل از دروازه قرآن شیراز وارد شد و چندین خودرو را نیز در هم کوبید، وضعیت در شیراز بحرانی شد.

  از زمان افزایش حجم سطح آب، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ضمن هشدار به شهروندان و تأکید بر رعایت توصیه های ایمنی و عدم تردد غیرضروری در سطح شهر، با نیروهای خود منازل و خودروهایی که دچار آب گرفتگی شده بودند را امدادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد سیلی که سرزده آمد

فارس گزارش می دهد سیلی که سرزده آمد