مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 20:462019-03-25ورزشي

آسیبی به اماکن تاریخی فارس نرسیده است


مصیب امیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با مساعدت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، مسجد تاریخی نو، برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در صحن این مسجد و شبستان آن چادرهایی برای اسکان مسافران بر پا شده است و همچنین سالن ورزشی22 بهمن کوی زهرا نیز که برای این کار در نظر گرفته شده مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس اضافه کرد: تاکنون 500 مسافر در این 2مکان اسکان یافته و تعدادی از هتل ها نیز برای تهیه غذای مورد نیاز مسافران اسکان داده شده همکاری کرده اند.

امیری از عدم آسیب دیدگی اماکن تاریخی استان در پی وقوع این سیل خبر داد و اعلام کرد: پاسارگاد، تخت جمشید، محور زندیه، آرامگاه سعدی و حافظ و .

مورد رصد قرار گرفتند که خوشبختانه اسیبی ندیده اند.

وی افزود: تنها در اطراف حمام وکیل آب گرفتگی به وقوع پیوست که در عرض نیم ساعت توسط پمپ تخلیه شد و همچنین در بافت تاریخی شیراز نیز تا کنون آسیب و تخریبی گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسافران برای اطلاع از محل اسکان و دیگر اطلاعات ضروری سفر، می توانند از طریق شماره های 07132240203 و 7132244067 با دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیبی به اماکن تاریخی فارس نرسیده است

آسیبی به اماکن تاریخی فارس نرسیده است