مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 17:262019-03-25سياسي

دستور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای امدادرسانی و نجات سیل زدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، در پی حوادث سیل ناشی از بارندگی های شدید در شمال کشور و نیز هشدار های سازمان هواشناسی در خصوص احتمال آب گرفتگی و سیلاب در استان های غرب و جنوب کشور سعید محمد .

- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) دستور آماده باش و بسیج تمام امکانات و تجهیزات کارگاه های این مناطق را برای امداد و نجات سیل زدگان صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، در پی حوادث سیل ناشی از بارندگی های شدید در شمال کشور و نیز هشدار های سازمان هواشناسی در خصوص احتمال آب گرفتگی و سیلاب در استان های غرب و جنوب کشور سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) طی ابلاغی از همه رده ها و مدیران پروژه های این قرارگاه در این استان ها خواست با تمامی امکانات و ماشین آلات خود به یاری سیل زدگان و سازمان های امدادی بشتابند.

از زمان شروع سیل در استان گلستان و منطقه آق قلا، حدود 30 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات سبک و سنگین و چندین تیم از نیروی انسانی متخصص که در سد در حال احداث نرماب مشغول فعالیت بودند برای مهار سیلاب و بازگشایی نقاط بحرانی، به این منطقه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای امدادرسانی و نجات سیل زدگان

دستور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای امدادرسانی و نجات سیل زدگان