مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 16:302019-03-25سياسي

ممنوعیت تردد در بستر رودخانه قم از ظهر امروز


استاندار قم با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته از سوی اداره کل هواشناسی و احتمال سیلابی شدن رودخانه قمرود گفت: از ظهر امروز ممنوعیت تردد خودر در بستر رودخانه قم اعمال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست در جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه های استان برای مقابله با وقوع احتمالی سیل، اظهارکرد: با در نظر گرفتن همه شرایط بحرانی می توان از بروز حوادث غیرمترقبه پیشگیری کرد.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی به موقع در مورد برنامه های مدیریت بحران استان از طریق رسانه های جمعی و صدا و سیمای استان، خاطر نشان کرد: مردم اخبار را تنها از مراجع ذیصلاح و رسمی پیگیری کنند و از پراکندن شایعات خودداری کنند.

استاندار قم بر ضرورت آمادگی کمیته های امدادی، امنیتی و تأمین ارزاق در ایام نوروز تاکید و اضافه کرد: در طول ایام نوروز تمام مدیران دستگاه های اجرایی در محل مأموریت خود حاضر باشند.

سرمست گفت: دستگاه های مسئول باید کانکس و خودروهای مستقر در بستر رودخانه را جمع آوری کنند.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: شرایط عادی است و بحرانی نمی باشد، ولی باید تدابیر لازم برای مواجهه با بحران را اتخاذ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد در بستر رودخانه قم از ظهر امروز

ممنوعیت تردد در بستر رودخانه قم از ظهر امروز