مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 13:562019-03-25پزشكي

هم سیاحت هم سلامت/ چشمه مرتضی علی(ع)؛ مقصد گردشگران آب درمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، یکی از مواردی که می تواند خراسان جنوبی را در لیست مقاصد گردشگری جذاب قرار بدهند چشمه های آب گرمی است که در این استان کویری وجود دارد و بدون آن که تجهیزاتی در آن به کار رفته باشد می توان از آن ها بهره برد و نهایت لذت را در دل طبیعت ببرید.

البته به غیر از تفریح چشمه های آب گرم دارای خاصیت های درمانی هم هستند که می توانند به سلامت افراد بسیار کمک کنند چرا که این چشمه ها دارای ویژگی هایی مثل تحریک فعالیت های مختلف بدن، درمان بیماری تنفسی، روماتیسم، بیماری های پوستی، بیماری های زنان و تورم موضعی، تسکین اعصاب، تنظیم فشار خون، درمان دردهای مفصلی و بهبود دردهای کلیه دارند.

وجود چشمه های معدنی آبگرم در شرق کشور و استان خراسان جنوبی با خاصیت آب درمانی منحصر به فرد موجب شده هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی راهی این مناطق شوند، گردشگری آب درمانی دارای قدمتی طولانی و امروز بخشی کوچک اما با اهمیت از بازار گردشگری را به خود اختصاص داده است.

چشمه مرتضی علی(ع)، پدیده ای نادر در طبس آیا تا به حال همزمان پای خود را در آبی فرو برده اید درحالی که یکی از پاهایتان سرما را حس می کند و دیگری گرما را؟ بسیار عجیب به نظر می رسد اما طراحی طبیعی و خدادادی چشمه آب گرم مرتضی علی(ع) که یکی از دیدنی های بی نظیر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم سیاحت هم سلامت/ چشمه مرتضی علی(ع)؛ مقصد گردشگران آب درمانی

هم سیاحت هم سلامت/ چشمه مرتضی علی(ع)؛ مقصد گردشگران آب درمانی