مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 09:462019-03-25سياسي

تداوم موج همدلی مردم با سیل زدگان در گنبدکاووس/ پویش هایی به رنگ مهربانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، از همان ابتدا که هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش بی سابقه باران در گنبدکاووس و شرق استان گلستان صادر شد معلوم بود خبرهایی در راه است و بی خیالی برخی مدیران استانی نیز حکایت از آن داشت که بار سنگینی بر دوش مردم قرار خواهد گرفت و مردم را با چالشی سنگین رو به رو خواهد کرد.

عدم توجه مدیرکل آب منطقه ای استان گلستان به درخواست های مکرر مسوولان، کارشناسان، رسانه ها و مردم در همان روزهای نخستین شهرستان بزرگ، تاریخی و سرشار از تمدن گنبدکاووس را قربانی بی تدبیری ها کرد تا آب سرریز شده از سد گلستان با حجم بسیار بالایی وارد شهر و روستا شده و در چندین منطقه این شهرستان را با مشکلات بسیار جدی روبه رو کند.

هرچند مدیران محلی از جمله فرماندار و معاونین سیاسی و عمرانی با حضور میدانی مکرر و تشکیل جلسات مدیریت بحران متعدد تلاش ها را برای کاهش خسارت ها و مدیریت اوضاع به کار بستند اما متاسفانه شدت و حجم بالای طغیان رودخانه ها و بی تدبیری در مدیریت آب پشت سد باعث شد تا مردم گنبدکاووس در غافلگیری محض در خانه های خود به زیر آب بروند.

مسوولان استانی و ملی هم که تا سه روز یا از ترس به مناطق سیل زده نرفتند و یا تنها با حضور نمادین در فرمانداری و یا در کنار سد گلستان عکس یادگاری گرفتند و البته حضور دیرهنگام نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم موج همدلی مردم با سیل زدگان در گنبدکاووس/ پویش هایی به رنگ مهربانی

تداوم موج همدلی مردم با سیل زدگان در گنبدکاووس/ پویش هایی به رنگ مهربانی