مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 08:512019-03-25سياسي

مهمان طبیعت باشیم نه قاتل طبیعت! شناسنامه سبز اسلام آبادغرب را نسوزانیم


ماندن شبانه روزی در طبیعت و به آتش کشیدن درختان بلوط زاگرس مایه افتخار نیست، طبیعت دوست باشیم، نه طبیعت ستیز، لذا به بهانه بهار؛ پاییز دائمی را دچار منطقه نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در چند سال اخیر فرهنگ غلطی راه افتاده که بعضی خانواده ها چند شبانه روز؛ در این ایام در طبیعت چادر می زنند و تمام پخت و پز و حتی روشنایی را از هیزم درختان بلوط تامین می کنند.

بیشترین صدمه به درختان توسط همین خانواده های به اصطلاح طبیعت دوست انجام می شود که با افتخار هم می گویند تا صبح آتش روشن بوده است .

ماندن شبانه روزی در طبیعت و به آتش کشیدن درختان بلوط زاگرس مایه افتخار نیست، طبیعت دوست باشیم، نه طبیعت ستیز! گلال سیه نامی آشنا برای مردم اسلام آبادغرب و شهرهای مجاور است، منطقه ای بکر که به لحاظ پوشش بی نظیر درختان بلوط؛ گلال سیه نام گرفته است که این سال ها این منطقه بکر نیز از این امر مستثنی نبوده و به لحاظ عدم مدیریت صحیح و عدم رعایت فرهنگ گردشگری با از بین رفتن عمده درختان بلوط دست پنجه نرم می کند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: طبق آمار حدود 2 هزار خانواده میزبان و میهمان از 15 روز قبل از عید تا 10 روز بعد از سیزده بدر، در گلال سیه اطراق کرده و بطور شبانه روزی حضور دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان طبیعت باشیم نه قاتل طبیعت! شناسنامه سبز اسلام آبادغرب را نسوزانیم

مهمان طبیعت باشیم نه قاتل طبیعت! شناسنامه سبز اسلام آبادغرب را نسوزانیم