مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 08:162019-03-25سياسي

توضیحات روابط عمومی وزارت خارجه درباره به روزسانی سایت این وزارتخانه


وزارت امور خارجه کشورمان گزارش منتشر شده در برخی سایت ها درباره عدم به روزرسانی سایت وزارت خارجه در تعطیلات نوروز را نادرست خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص انتشار گزارشی نادرست در برخی سایت ها و کانال های پیام رسان در خصوص عدم به روزرسانی سایت وزارت امور خارجه در تعطیلات نوروزی، اعلام کرد: در مراجعه به سایت وزارت امور خارجه به آدرس www.

mfa.

ir، هر بازدید کننده ای به سادگی می تواند ببیند برخلاف گزارشات نادرست منتشر شده، در فاصله 29 اسفند 97 تا 2 فروردین 98 حدود 20 مطلب در موضوعات متعدد، در چارچوب ماموریت ها و تحولات مربوط به حوزه سیاست خارجی، در سایت وزارت امور خارجه بارگذاری شده است.

با توجه به حضور وزیر امور خارجه در نشست فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در استانبول، اخبار مربوط به این رویداد به صورت کامل اطلاع رسانی و در سایت نیز بارگذاری شده است.

  علاوه بر پوشش کامل مطالب مربوط به حضور وزیر امور خارجه در نشست فوق العاده OIC، مطالب مختلف دیگری در بازه زمانی فوق الذکر، از جمله اعلام خبر آزادی 4 مرزبان کشورمان، اعلام موضع در خصوص برخی تحولات داخلی جمهوری قزاقستان، واکنش به تصمیم ترامپ در مورد بلندی های جولان، محکومیت حمله تروریستی داعش به مراسم نوروزی در کابل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات روابط عمومی وزارت خارجه درباره به روزسانی سایت این وزارتخانه

توضیحات روابط عمومی وزارت خارجه درباره به روزسانی سایت این وزارتخانه