مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 23:312019-03-24فرهنگي

فارس گزارش می دهد مرداب «هِسِل» اعجاز طبیعت در دل جنگل چالوس + فیلم


در میان انبوه جاذبه های گردشگری طبیعی در مازندران، مرداب «هِسِل» یکی از اعجاز طبیعت در دل جنگل های چالوس، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد و روح انسان را جلا می بخشد.

- فارس گزارش می دهد مرداب هِسِل اعجاز طبیعت در دل جنگل چالوس + فیلم در میان انبوه جاذبه های گردشگری طبیعی در مازندران، مرداب هِسِل یکی از اعجاز طبیعت در دل جنگل های چالوس، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد و روح انسان را جلا می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، همواره جاذبه های گردشگری طبیعی برای مسافران و گردشگران یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در ایام تعطیلات نوروز و تابستانه است تا بتوانند زنگار زندگی ماشینی و صنعتی را از تن و جان خویش بزدایند و جانی تازه یابند.

در میان انبوه جاذبه های گردشگری طبیعی در استان مازندران، مرداب هِسِل یکی از اعجاز طبیعت در دل جنگل های چالوس، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد و روح انسان را جلا می بخشد و آرامشی از جنس لطافت و عشق را بر هر انسان عاشق طبیععیت ارزانی می دارد.

برای دیدن مرداب هِسِل باید در 10 کیلومتری جنوب غربی چالوس و 15 کیلومتری شمال غربی مرزن آباد دل به عمق جنگل های انبوه، سرسبز و باطراوت چالوس بزنید تا این شگفتی طبیعت مازندران را از نزدیک ببینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد مرداب «هِسِل» اعجاز طبیعت در دل جنگل چالوس + فیلم

فارس گزارش می دهد مرداب «هِسِل» اعجاز طبیعت در دل جنگل چالوس + فیلم