مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 19:462019-03-24حوادث

با اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان 13 ورزشگاه به روی مسافران نوروزی گشوده شد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر باغ فدک، در 13 ورزشگاه نیز به روی مسافران گشوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن گلابی اظهار کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده از کمپ های اسکان ستاد نوروزی اصفهان در شب گذشته تعداد چادرهای نصب شده توسط مسافران نوروزی از مرز چهار هزار تخته گذشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: علاوه بر باغ فدک، در 13 ورزشگاه نیز به روی مسافران گشوده شد.

وی افزود: با تلاش و دقت نظر آتش نشانان، خوشبختانه شب گذشته هیچ گونه مورد گازگرفتگی به 125 مستقر در باغ فدک گزارش نشد؛ همچنین 157 دستگاه سیلندر پیک نیک نیز شب گذشته (سوم فروردین) از چادرها خارج شد.

گلابی اضافه کرد: 26 دستگاه اطفاییه هم در نقاط پر ترافیک شهر اصفهان مستقر شده تا در صورت بروز هرگونه حادثه نیروهای آتش نشان بتوانند در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه عملیات برسانند.

496 هزار مسافر در شهر اسکان یافتند  ایمان حجتی با اشاره به اینکه دیشب (سوم فروردین) 145 هزار مسافر در اصفهان اسکان یافتند، اظهار کرد: ظرفیت هتل ها، مدارس و باغ فدک در شهر اصفهان تکمیل شده است و رشد 19 درصدی اسکان مسافران در اصفهان نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان 13 ورزشگاه به روی مسافران نوروزی گشوده شد

با اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان 13 ورزشگاه به روی مسافران نوروزی گشوده شد