مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 14:362019-03-24سياسي

تعمیرات در مناطق سیل زده طی دو ماه آینده به اتمام برسد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مازندران در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: رییس جمهور علاقه مند بود که خودش حضور پیدا کند و با هم به تفاهم رسیدیم که بنده حضور پیدا کنم و دولت به طور جدی علاقه مند است که در سختی ها و خوشی ها در کنار مردم باشد.

معاون اول رییس جمهوری یادآور شد: درس های زیادی از حوادث گرفتیم گاهی اوقات فراموش می کنیم، درسی که از زلزله کرمانشاه گرفتیم غیر از استحکام بنا، روح همبستگی و انسجام را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به همکاری متولیان استانی در کمک به سیل زدگان، گفت:پیام این همکاری این است که سختی ها را با همبستگی حل کنیم و باید این درس ها را عملیاتی کنیم، کشوری هستیم که گرفتار مشکلات جدی است.

معاون اول رییس جمهور خاطر نشان کرد: وحدت مازندران در کمک به سیل الگو مناسبی در کشور است.

وی اضافه کرد: سیل به نقطه ای رسیده است که مردم وارد دوره ای شدند که می توانند مشکل خودشان را حل کنند، روحیه مردم را باید حفظ کرد، مردم اگر روحیه خودشان را حفظ کنند می توانند مشکلات را حل کنند.

جهانگیری ادامه داد: مردم زمانی دچار مشکل می شود که پشتوانه مناسب نداشته باشند، مهم ترین اتفاق حفظ روحیه مردم است که با تدابیر مردم مشکلات را حل کنند، استاندار مازندران در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات در مناطق سیل زده طی دو ماه آینده به اتمام برسد

تعمیرات در مناطق سیل زده طی دو ماه آینده به اتمام برسد