مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 14:112019-03-24سياسي

بیانیه حزب اراده ملت به مناسبت سال نو توجه به تولید شاه کلید حل مشکلات کشور است


حزب اراده ملت ایران به مناسبت آغاز سال جدید و نوروز 1398 و نام گذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید بیانیه ای را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس،  حزب اراده ملت ایران به مناسبت آغاز سال جدید و نوروز 1398 و نام گذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمان و الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ فصل بهار آغاز دوباره طبیعت است.

آغازی پر از رویش ها و طراوت ها.

پایان فصل سرد زمستان نشان از آن است که سختی ها و دشواری ها روزی پایان می یابد هرچند که این سختی ها خود برکاتی دارد، فصل سرما با همه دشواری هایش نعمات آسمانی به همراه دارد که باید در کنار آن سختی ها این نعمات هم دیده شود.

سال 97 رژیم ایالات متحده آمریکا با نقض یک توافق بین المللی که خود نیز پای آن را امضا کرده بود شرایط معیشتی مردم کشورمان را دستخوش تغییرات فراوانی کرد.

کاهش ارزش پول ملی، عدم ثبات قیمت ها، تورم افسارگسیخته تنها بخشی از این سختی ها بود که مردمان عزیز کشورمان با غیرت مثال زدنی خود مقاومت کرده و آن روزها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب اراده ملت به مناسبت سال نو توجه به تولید شاه کلید حل مشکلات کشور است

بیانیه حزب اراده ملت به مناسبت سال نو توجه به تولید شاه کلید حل مشکلات کشور است