مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 12:462019-03-24سياسي

موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخارآمیز است/ همه در حقیقت پلیس هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی ظهر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی اظهار کرد: از خداوند متعال برای همه توفیق می خواهم و امیدوارم که در این راهی که دارید و خدماتی که به دین  اسلام انجام می دهید موفق باشید و اسباب رضایت امام زمان(عج) را فراهم کنید.

وی با بیان اینکه موفقیت نیروی انتظامی برای نظام اسلامی بسیار افتخارآمیز است، اضافه کرد: نیروهای پلیس هر چه بیشتر انجام وظیفه کند به ثواب بیشتری می رسند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: باید بندگان خدا را از خود راضی کنیم تا مقاصد بزرگ دینی و اسلامی برقرار شود به همین علت بنده از موفقیت های نیروی انتظامی خوشحال هستم.

وی ادامه داد: ما همه در حقیقت پلیس هستیم و من نیز پلیس هستم و افتخار می کنم و انشاالله روز به روز زمینه پیشرفت مملکت و عظمت دین و اسلام و رضای امام زمان(عج) بیشتر فراهم شود که این اسباب خوشحالی است.

آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه مردم به نیروی انتظامی خوش بین هستند، گفت: وقتی نیت خیر باشد و همه در راه خیر قدم بردارند مشکلات مرتفع می شود که این نیز خواسته اصلی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخارآمیز است/ همه در حقیقت پلیس هستیم

موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخارآمیز است/ همه در حقیقت پلیس هستیم