مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 11:312019-03-24حوادث

فرمانده انتظامی گلپایگان: پیکر شهید«حسن دلاور» فردا در گلپایگان تشییع خواهد شد


پیکر مططهر شهید ستوان سوم حسن دلاور از عوامل نیروی انتظامی این شهرستان که در درگیری با قاچاقچیان سوخت در منطقه خاش استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید فردا تشییع خواهد شد.

- علی سبحانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: ساعت 11:20 دقیقه روز جمعه دوم فروردین ماه سال 98  ستوان سوم حسن دلاور به همراه جمعی از مأموران نیروی انتظامی در حال کنترل سرعت خودروهای عبوری در یکی از مناطق شهرستان خاش بودند که خودروی حامل سوخت قاچاق به طور عمدی از مسیر جاده خارج می شود و با نیروی پلیس راه که در پارکینگ حاشیه جاده مستقر بود برخورد می کند که به با توجه به شدت ضربه وارده این مأمور پلیس در همان  محل حادثه به شهادت می رسد.

  فرمانده انتظامی گلپایگان افزود: شهید ستوان سوم حسن دلاور از کادر نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان و دارای دو فرزند هستند که فرزند دومش به تازگی متولد شده است.

وی گفت: پیکر مطهر شهید مدافع وطن ستوان سوم حسن دلاور روز دوشنبه 5 فروردین ساعت 10 روز از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی گلپایگان به سمت میدان فردوسی شهر گلپایگان تشییع و سپس به زادگاهش شهر گلشهر منتقل و در گلزار شهدای محله فیلاخص به خاک سپرده خواهد شد.

سبحانی گفت: مراسم وداع شهید روز یکشنبه 4 فروردین 1398 بعد از نماز مغرب و  عشاء در آستان مقدس امامزاده هفده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی گلپایگان: پیکر شهید«حسن دلاور» فردا در گلپایگان تشییع خواهد شد

فرمانده انتظامی گلپایگان: پیکر شهید«حسن دلاور» فردا در گلپایگان تشییع خواهد شد