مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 22:362019-03-23حوادث

قبول ندارم مدیری در سخت ترین شرایط در صحنه حاضر نباشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، اسحاق جهانگیری امشب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: وقوع سیل در گلستان حادثه بسیار تلخ و نگران کننده ای بود و سیل بار دیگر مردم استان گلستان را در ایام نوروز اذیت کرد و امید است نتیجه آن در آینده برای مردم خوب و مفید باشد.

وی ادامه داد: کشور ما حادثه خیز است و تقریباً همه حوادث طبیعی و غیرمترقبه در کشورمان اتفاق می افتد و در زلزله شاهد تخریب و تلفات سنگین انسانی و مالی بودیم که آخرین مورد آن در استان کرمانشاه رخ داد که بسیار ناراحت کننده بود و خسارات بسیاری به منازل مسکونی و زیرساخت ها وارد شد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه نمی توان ادعا کرد که درس هایی که از زلزله کرمانشاه گرفتیم موجب شود که دیگر تلفات و اتفاقات تلخ آن تکرار نشود، بیان کرد: تاکنون سیل که اینگونه ماندگار باشد وجود نداشت و عموماً سیل ها در مقطع زمانی کوتاهی عبور می کرد و خساراتی هم بر جای می گذاشت.

جهانگیری گفت: در حوادث مشابه باید پیشگیری هایی انجام شود و در این حادثه ابهاماتی از سوی مردم و مسؤولان مطرح می شود که باید گروه کارشناسی دقیقی این مسأله را رسیدگی کند و حال که سیل با این وسعت اتفاق افتاد باید بررسی شود که آیا امکان داشت از شدت و یا خسارات ناشی از سیل کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبول ندارم مدیری در سخت ترین شرایط در صحنه حاضر نباشد

قبول ندارم مدیری در سخت ترین شرایط در صحنه حاضر نباشد