مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 13:502019-03-23اجتماعي

احیای 9 واحد بوم گردی در کلات برای استقبال از مسافران نوروزی


برای جذب بیشتر گردشگران به این شهرستان 9 واحد بوم گردی در مناطق مختلف احیا و بازسازی شد و این شهرستان آمادگی صددرصدی پذیرش مسافر در ایام نوروز را دارد.

- فرماندار کلات گفت: برای جذب بیشتر گردشگران به این شهرستان 9 واحد بوم گردی در مناطق مختلف احیا و بازسازی شد و این شهرستان آمادگی صددرصدی پذیرش مسافر در ایام نوروز را دارد.

مهدی ناصری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز و تابستان بالغ بر 700 هزار نفر مسافر و گردشگر برای دیدن جاذبه های تفریحی و آثار تاریخی به این شهرستان سفر می کنند از این رو فراهم کردن بسترهای لازم برای استقبال از گردشگران ضروری است.

وی ادامه داد: ساکنان این شهرستان از اقوام مختلف با گویش هایی مانند کرد، ترک، گیلک و فارس و نیز آداب و رسوم متفاوت کنار یکدیگر زندگی می کنند و همین ظرفیت، سبب جذابیت منطقه شده است.

فرماندار کلات به جاذبه ها و دیدنی های طبیعی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: آبشارهای دره قره سو، بابارمضان و ارتکند و نیز سد چهچهه که 6 کیلومتر مکعب آب پشت آن جمع شده است نظر هر مسافری که برای سفر این منطقه را انتخاب کرده به خود جذب می کند.

وی عنوان کرد: از آثار تاریخی مهم شهرستان می توان عمارت خورشید، مسجد کبود گنبد، بند و کتیبه نادری، برج ارغونشاه و موزه مردم شناسی را نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 9 واحد بوم گردی در کلات برای استقبال از مسافران نوروزی

احیای 9 واحد بوم گردی در کلات برای استقبال از مسافران نوروزی