مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 12:552019-03-23بين الملل

16 محکوم ایرانی از تایلند و آذربایجان به کشور منتقل شدند


معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان گفت: 16 نفر از محکومان ایرانی که سال ها دوران محکومیت خود را در زندان های جمهوری آذربایجان و تایلند می گذراندند با رایزنی وزارتخانه های دادگستری و امورخارجه به کشور منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری اظهار داشت: این انتقال در دو روز گذشته همزمان با آغاز سال جدید انجام شد.

عباسی ادامه داد: اتهام بیشتر این افراد، قاچاق مواد مخدر است که در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومان باید ادامه محکومیتشان را در زندان های کشور بگذرانند.

وی با هشدار به هموطنانی که به کشورهای آسیای میانه و شرق آسیا سفر می کنند، افزود: در این کشورها قوانین و مقررات سختگیرانه ای در زمینه قاچاق مواد مخدر وجود دارد به گونه ای که حتی برای چند عدد داروی روانگردان، مجازات سنگینی پیش بینی شده که رهایی از آن غیر قابل اجتناب است.

عباسی یادآور شد: در پرتو دیپلماسی فعال حقوقی قضایی وزرای دادگستری و امور خارجه کشورمان در سال گذشته حدود 700 نفر از محکومان دیگر کشورها که به طور عمده از زندانیان افغانستانی بوده اند به کشور خود منتقل و حدود 400 نفر از محکومان ایران از دیگر کشورها که تعداد قابل توجهی از آنها از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 محکوم ایرانی از تایلند و آذربایجان به کشور منتقل شدند

16 محکوم ایرانی از تایلند و آذربایجان به کشور منتقل شدند