مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 11:112019-03-23بين الملل

جاذبه زیبای تلاقی کویر و دریا در بندر تنگ+فیلم


روستای تَنگ یکی از روستاهای نمونه گردشگری در شهرستان کنارک است که زیبایی های ساحل آن گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

- جاذبه زیبای تلاقی کویر و دریا در بندر تنگ+فیلم روستای تَنگ یکی از روستاهای نمونه گردشگری در شهرستان کنارک است که زیبایی های ساحل آن گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کنارک، روستای تنگ یکی از این روستاهای نمونه گردشگری است زیبایی های ساحل آن گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

منطقه ساحلی و دریایی تَنگ در جنوب سیستان و بلوچستان یکی از بکرترین مناطق ساحلی دریایی استان است.

این منطقه گردشگری نظر مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند تا بتوانند در کنار قایق سواری در دریا، شترسواری و کویرنوردی را نیز تجربه کنند.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار افزود: در چابهار و کنارک سه مسیر گردشگری وجود دارد که هر کدام جاذبه های خاص خود را دارند و هر گردشگری که وارد منطقه می شود با همراهی راهنمایان گردشگری از اکثر مناطق ساحلی بازدید می کند که یکی از آنها تلاقی کویر و دریا در بندر تنگ است.

  بلوچزاده افزود: با مهیا شدن زیرساخت های بوم گردی هزینه های سفر و گردشگری در چابهار و کنارک کمتر شده و گرایش گردشگران نیز بیشتر به سمت خانه های بوم گردی و آشنایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه زیبای تلاقی کویر و دریا در بندر تنگ+فیلم

جاذبه زیبای تلاقی کویر و دریا در بندر تنگ+فیلم