مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 05:212019-03-23سياسي

طی یک سال گذشته صورت گرفت ثبت 31 وقف جدید در استان زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ثبت 31 وقف جدید در استان زنجان خبر داد و گفت: این موقافات به نیات مختلف اهدا شده است.

- حجت الاسلام جعفر جنتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به منظور توسعه و ترویج فرهنگ موقوفات، اقدامات متعددی انجام می دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به نقش تاثیرگذار وقف در مباحث اجتماعی و توسعه شهری اشاره کرد و گفت: در این حوزه پروژه های متعددی از محل عواید موقوفات ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 2 هزار و 800 موقوفه در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: موقوفات استان زنجان به نیات مختلف وقف شده است.

جنتی با اشاره به ساخت پروژه های شاخص از محل عواید موقوفات در شهرستان های مختلف بیان کرد: در شهر قیدار که موقوفات متعددی وجود دارد، چند پروژه مهم عمرانی از محل عواید موقوفات ساخته شده است و البته در شهر زنجان نیز موقوفه بزرگ هوشمند در مباحث پزشکی ساخته و در حال ارائه خدمات به بیماران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته از سال قبل تاکنون 31 موقوفه جدید در استان زنجان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: این موقوفات به نیات مختلف وقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی یک سال گذشته صورت گرفت ثبت 31 وقف جدید در استان زنجان

طی یک سال گذشته صورت گرفت ثبت 31 وقف جدید در استان زنجان