مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 01:402019-03-22فرهنگي

«هنر و تجربه» برای سال جدید چه برنامه هایی دارد؟


گروه سینمایی «هنر و تجربه» در سال جدید قصد دارد علاوه بر داشتن سانس های ثابت، از تعداد اکران فیلم های روی پرده خود کم کند و آثار را بر اساس معیارهای کیفی مورد ارزیابی قرار دهد.

- گروه سینمایی هنر و تجربه در سال جدید قصد دارد علاوه بر داشتن سانس های ثابت، از تعداد اکران فیلم های روی پرده خود کم کند و آثار را بر اساس معیارهای کیفی مورد ارزیابی قرار دهد.

جعفر صانعی مقدم _ مدیرعامل مؤسسه سینمایی هنر و تجربه _ در گفت وگویی با ایسنا درباره برنامه های این گروه سینمایی در ایام نوروز سال 98 بیان کرد: سه فیلم سینمایی رضا ساخته علیرضا معتمدی، یه وا به کارگردانی آناهید آباد، مستند ترور سرچشمه محمدحسین مهدویان و پکیج فیلم های کوتاه به نام بهاریه فیلم کوتاه جدیدترین برنامه اکران گروه سینمایی هنر و تجربه هستند.

وی با اشاره به ایجاد شرایطی جدید برای اکران فیلم ها در سال جدید گفت: ویژگی اکران این سه فیلم و همچنین پکیج فیلم های کوتاه در ایام نوروز این است که اکران به نسبت ثابتی خواهند داشت و صرفاً مشمول نمایش چرخشی نیستند و به این ترتیب سانس بیشتری به هر فیلم خواهد رسید و در یک ماه حدود 200 سانس به سه فیلم رضا ، یه وا و ترور سرچشمه می رسد.

او در پاسخ به اینکه دیگر سیاست های هنر وتجربه در سال پیش رو چیست؟ ادامه داد: سیاست ما این است که تعداد فیلم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنر و تجربه» برای سال جدید چه برنامه هایی دارد؟

«هنر و تجربه» برای سال جدید چه برنامه هایی دارد؟