مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 23:262019-03-22اجتماعي

مسوولان سر سفره هفت سین چه دعایی کردند


در اولین های روزهای 98به سراغ مسوولان آذربایجان شرقی رفتیم تا از دعای تحویل سال آنها با خبر شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ساعت 1/28 دقیقه بامداد همه یک صدا در قلب مان نجوای یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ، یَا مُحَوِّلَ‏ الْحَوْلِ‏ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ را گفتیم تا خداوند در سال جدید قلب و چشم را دگرگون ساخته و روزهایمان را تنظیم کند و حال همه را به بهترین شکل تغییر دهد.

در همین راستا به سراغ برخی از مسوولان استان آذربایجان شرقی رفتیم تا از دعای سال تحویل شان برای استان و کشور با خبر شویم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز: سلامتی و تندرستی و آرامش و رفاه همه مردم آرزو و دعای بتده است و اینکه با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب که پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب این است که انقلابی تر بمانیم و پیشرفت کنیم عمل کنیم.

محمد وحدتی هلان، رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی: دعای سال تحویل بنده از خداوند متعال این است تا قدرت و آگاهی به مسوولان برای انجام کار جهادی و ایستادگی در مقابل گرانی عطا کند تا بلکه به تبع آن بتوانیم جلوی این موضوع را گرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان سر سفره هفت سین چه دعایی کردند

مسوولان سر سفره هفت سین چه دعایی کردند