مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 13:162019-03-22حوادث

وقوع 31 مورد حادثه در همدان/ افزایش واژگونی خودرو


بهروز کارخانه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 16 فروردین ماه ادامه دارد اظهار کرد: 310 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان در این طرح مشارکت دارند و تاکنون بیش از یک هزار و 600 مسافر به پست های ثابت و 208 مسافر به پست های سیار مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون 252 مسافر به پویش ملی بهرفت مراجعه کردند افزود: پویش بهبود رفتارهای ترافیکی در جوار پست های نوروزی هلال احمر اجرا می شود و مسافران با امضا و ثبت اثر انگشت خود متعهد می شوند که قوانین و مقررات را رعایت کنند تا در نهایت شاهد کاهش میزان تصادفات باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تأکید کرد: از آغاز اجرای طرح 51 نفر به ایستگاه سلامت و 255 نفر به فضای دوستدار کودک مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه 33 نفر به خیمه نماز مراجعه کرده اند تصریح کرد: یک هزار و 607 قلم محصولات ترویجی اطلاع رسانی، انگیزشی و بروشورهای آموزشی نیز توزیع شده است.

کارخانه ای در ادامه با بیان اینکه در نوروز 98 نسبت به سال گذشته میزان حوادث افزایش یافته است ادامه داد: سال گذشته 14 مورد حادثه از 25 اسفندماه 96 تا پایان طرح داشتیم اما امسال تاکنون تعداد 31 مورد حادثه رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 31 مورد حادثه در همدان/ افزایش واژگونی خودرو

وقوع 31 مورد حادثه در همدان/ افزایش واژگونی خودرو