مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 12:302019-03-22اقتصادي

حفاظت از منابع آبی با پروژه های گسترده در حال انجام است


رییس اداره آب های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای استان قم از اجرای طرح های مختلف این شرکت در زمینه حفظ، احیا و تعادل بخشی منابع آب خبر داد.

- مهندس رضا محمدی احمد آبادی به بهانه روز جهانی آب در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: بالاترین نهادی که در خصوص مسایل آبی کشور تصمیم سازی می کند، شورای ملی آب است.

وی افزود: این شورا در جلسه پانزدهم خود و در مصوبه شماره 3 تاکید می‎کند که با توجه به اینکه 609 محدوده مطالعاتی در کشور وجود دارد که کیفیت و کمیت آنها روز به روز در حال تنزل است، باید به سراغ احیا و تعادل بخشی برویم و به همین دلیل پروژه های مصوب وزارت نیرو نیز در این حوزه تدوین شدند.

رییس اداره آب های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای استان قم بیان کرد: یک سری از پروژه ها به صورت مشترک و یک سری پروژه ها نیز خارج از محدوده فعالیت وزارت نیرو است؛ پیش از آن نیز طرحی به عنوان طرح تعادل بخشی انجام می شود.

محمدی اظهارکرد: شرکت آب منطقه ای از سال 85 و پس از منفک شدن از آب تهران شکل تازه ای به خود گرفت و طرح تعادل بخشی را از سال 86 آغاز کرد؛ این طرح دارای پروژه های مختلف است که یکی از آنها طرح و پروژه انسداد چاه های غیر مجاز است.

وی گفت: در استان قم 2هزار حلقه چاه غیر مجاز موجود است و نزدیک به همین رقم نیز چاه های مجاز وجود دارد؛ در حوزه چاه های غیر مجاز 2هزار چاه غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از منابع آبی با پروژه های گسترده در حال انجام است

حفاظت از منابع آبی با پروژه های گسترده در حال انجام است