مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 03:002019-03-21سياسي

غوغای «ظریف»


محمد جواد ظریف در طول شش سالی که ریاست دستگاه دیپلماسی کشور را برعهده داشت همواره با فراز و نشیب های مختلفی رو به رو بوده ولی سال 1397 را باید متفاوت از سال های قبل برای او دانست ، - سالی سرشار از غوغا، حاشیه و یا حتی بدشانسی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف در سال 1397 نیز همچون سال های گذشته در دیدارهای دیپلماتیک و رسمی باز هم خندید و آن لبخندهای معروف از چهره اش پاک نشد ولی این خنده ها برای افراد آشنا به عرصه سیاست خارجی تصنعی تر و دیپلماتیک تر از سالهای قبل بود لبخندهای تلخی که پشت آن دغدغه ها، نگرانی و حتی گلایه های بسیار بود.

رییس دستگاه دیپلماسی کشور خود به خوبی می دانست که سال 97 سال سهل و آسانی برای او نبود چرا که مقامات آمریکایی پیش از این وعده داده بودند که در ابتدای این سال از برجام خارج می شوند و این توافق بین المللی را نقض می کنند.

ظریف به خوبی می دانست که مهمترین دستاورد دیپلماتیکش در سال 97 آماج حملات و فشارهای زیاد داخلی و خارجی قرار خواهد داشت به همین دلیل تلاش کرده بود که آمادگی های لازم را در این ارتباط در خود و اطرافیانش ایجاد کند و در همین چارچوب بود که وقتی در 18 اردیبهشت ماه ترامپ از برجام خارج شد و تصمیم گرفت این توافق بین المللی را کنار بگذارد این اقدام چندان مورد تعجب تیم دستگاه دیپلماسی کشور و مقامات عالی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غوغای «ظریف»

غوغای «ظریف»