مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 00:012019-03-21اقتصادي

مدیر بیمارستان آتیه همدان: 95 درصد بیمارستان آتیه دارای تجهیزات پیشرفته است


مدیر بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه 95 درصد بیمارستان آتیه دارای تجهیزات پیشرفته است گفت: برنامه امسال نوسازی برخی از تجهیزات بیمارستان خواهد بود.

- غلام عباس جابری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از لحاظ تجهیزات مشکلی در بیمارستان آتیه نیست و تقریباً بیش از 95 درصد بیمارستان دارای تجهیزات پیشرفته است اظهار کرد: تهیه تجهیزات پزشکی هایتک نظیر ام آر آی، سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان آتیه از جمله اقدامات مهم در سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی نداریم و فقط امسال نوسازی برخی از تجهیزات در دستور کار قرار خواهد گرفت در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص کاهش مصرف ظروف یکبار مصرف در بیمارستان آتیه گفت: بالغ بر صد میلیون تومان در این زمینه صرفه جویی شده است.

مدیر بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه از لحاظ مصرف مواد غذایی در آشپزخانه طرح تحقیقاتی انجام و اجرایی شد افزود: از مردادماه سال گذشته دورریز مواد غذایی به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 10 درصد مواد خام غذایی را کمتر طبخ کردیم که منجر به کاهش دورریز مواد غذایی شده است  گفت: یکی از اقدامات مهم در بیمارستان آتیه ارتقای خدمات تغذیه ای بود که این امر باعث افزایش 20 درصدی رضایتمندی بیمار، همراهان و پرسنل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بیمارستان آتیه همدان: 95 درصد بیمارستان آتیه دارای تجهیزات پیشرفته است

مدیر بیمارستان آتیه همدان: 95 درصد بیمارستان آتیه دارای تجهیزات پیشرفته است