مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 15:412019-03-21ورزشي

صفری پور خبر داد برگزاری مسابقات فوتبال نوروزی در بشاگرد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد گفت: در ایام نوروز پیش رو پنج دوره مسابقات فوتبال در مناطق مختلف شهرستان بشاگرد برگزار می شود.

- ابراهیم صفری پور عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بشاگرد اظهار داشت: این مسابقات در مناطق شه بابک، گروغ و اهون، زنگیک، پارامون، درابسر و گافر در قالب برنامه های ایام نوروز بین جوانان فوتبال دوست برگزار می شود.

وی افزود: فوتبال داریز کاپ شه بابک با حضور 12 تیم، جام یادواره شهدا عباسی و روشنی گروغ و اهون با حضور 10 تیم، زنگیک کاپ در روستای وی با حضور 18 تیم، جام پارامون در روستای درنگ مدو با حضور 12 تیم، جام دهستان گافر در روستای سگن با حضور 10 تیم و درابسر کاپ در روستای بیورچ با حضور 16 تیم برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد گفت: هرساله در ایام عید نوروز مسابقات ورزشی گوناگون از جمله فوتبال در شهرستان بشاگرد با شور و هیجان خاصی برگزار می شود که تعداد مسابقات و تیم های شرکت کنند در نوروز امسال بیشتر از سال های گذشته است.

صفری پور بیان داشت: در کنار فوتبال مسابقات ورزشی دیگر ازجمله والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، فوتسال و مسابقات بومی و محلی در ایام عید برگزار می شود.

وی از برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال در سال آینده خبر داد و گفت: استعدادهای فوتبالی درخشانی در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفری پور خبر داد برگزاری مسابقات فوتبال نوروزی در بشاگرد

صفری پور خبر داد برگزاری مسابقات فوتبال نوروزی در بشاگرد