مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 10:102019-03-21سياسي

صدای سوت اولین قطار گردشگری در ایستگاه راه آهن دورود


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه سوت اولین قطار گردشگری در ایستگاه راه آهن دورود به صدا درآمد، گفت: گام های اولیه برای توسعه صنعت گردشگری در استان به ویژه در شهرستان های دورود و ازنا محکم برداشته شود.

- مجید کیان پور در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: همواره نبود زیرساخت ها و تجهیزات موردنیاز یکی از مهم ترین موانع معرفی جاذبه های گردشگری استان به گردشگران داخلی و خارجی بوده است که با آغاز به کار این قطار می توان امیدوار بود گام های مهم و محکم تری برای توسعه صنعت گردشگری منطقه برداشته شود.

وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های فراوان استان درزمینهٔ گردشگری افزود: بدون شک در گوشه گوشه ایران اسلامی جاذبه های گردشگری زیبا و جذابی وجود دارد که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کنند.

کیان پور ادامه داد: لرستان به تنهایی بهشت گردشگری است که هم ما لرستانی ها از آن غافل مانده ایم و هم اینکه از سوی مدیران ارشد حوزه ایران گردی و گردشگری آن گونه که شایسته و بایسته است مورد توجه قرار نگرفته است.

این نماینده مجلس گفت: لازم است ما لرستانی ها و هم مدیران ارشد این حوزه برای تبدیل شدن این استان به یک قطب گردشگری تلاش مضاعف کنیم.

کیان پور حرکت اولین قطار گردشگری از ایستگاه دورود را گامی مهم در توسعه و ترویج گردشگری دانست و بیان کرد: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای سوت اولین قطار گردشگری در ایستگاه راه آهن دورود

صدای سوت اولین قطار گردشگری در ایستگاه راه آهن دورود