مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 19:562019-03-20اجتماعي

تردد در محور کیاسر با زنجیرچرخ امکان پذیر است/ ترافیک سنگین در جاده کندوان


محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار  فارس در ساری، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت تردد خودروها در محور کندوان نیمه سنگین و در برخی مقاطع، سنگین است.

وی افزود: هم اکنون، در محدوده مرزن آباد به سمت شمال محور کندوان به صورت یک طرفه است و این محدودیت تا ساعت دو بامداد فردا ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اضافه کرد: در محور هراز نیز تردد خودروها در محدوده پلور تا وانا به صورت نیمه سنگین است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

هاشمی بیان کرد: همچنین، محدوده هزارچم محور کندوان و محدوده گدوک محور سوادکوه به صورت مه آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

وی با اعلام اینکه محور کیاسر که بعد از گذشت سه روز انسداد به دلیل شدت بوران و ریزش سنگ مسدود شده بود، حدود یک ساعت است که بازگشایی شد، تصریح کرد: تمام تلاش همکاران باتوجه به سفرهای نوروزی رفع انسداد در محورهای اصلی و مواصلاتی استان بوده که مشغول به کار هستند و درحال حاضر نیز رفع انسداد در محورهای فرعی استان در دستور کار قرار دارد.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ادامه داد: با توجه به ادامه بارش برف در محور کیاسر، تردد در این محور با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محور کیاسر با زنجیرچرخ امکان پذیر است/ ترافیک سنگین در جاده کندوان

تردد در محور کیاسر با زنجیرچرخ امکان پذیر است/ ترافیک سنگین در جاده کندوان