مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 19:152019-03-20ورزشي

چرا کی روش از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرد


کارلوس کی روش برای دریافت طلب 800 هزار دلاری خود از فدراسیون ایران شکایت کرده است و او دلیل این تصمیم را بی احترامی فدراسیون ایران می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: تنها دو ماه پس از پایان همکاری مهدی تاج و کارلوس کی روش در فوتبال ایران، روابط این دو رو به سردی گذاشته است.

کی روش که حالا همراه با تمام تیم دستیارانش در تیم ملی ایران، هدایت یکی از بهترین تیم های ملی فوتبال جهان یعنی کلمبیا را بر عهده گرفته است، از رییس سابقش به شدت دلخور است و حتی از مرد واسط این رابطه هم گلایه های تندی دارد.

او به دلیل تحریم های اقتصادی در ایران، در یک سال اخیر با مشکلاتی برای رسیدن به پول هایش مواجه بود و حالا هم 800 هزار دلار از فدراسیون ایران طلب دارد که دقیقاً حقوق دوره کاری پس از جام جهانی تا جام ملتهای آسیای این مربی است.

مهدی تاج که این روزها همراه با همکارانش در تلاش است آینده فوتبال ایران را با یک مربی جدید کلاس جهانی بسازد، با شکایت مرد پرتغالی بی شک چالش های بزرگ تر خواهد داشت.

او که پس از اتفاقات مربوط به قانون بازنشستگان و فشارهای قانونی که عدم استعفای یارانش در هیأت رییسه به فدراسیونش وارد کرده است، با چالش بزرگ مالی روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کی روش از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرد

چرا کی روش از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرد