مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 15:302019-03-20فرهنگي

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل موسسه خانه کتاب


مدیرعامل موسسه خانه کتاب در پیامی فرا رسیدن نوروز 1398 را به خانواده بزرگ فرهنگ تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، پیام تبریک نیکنام حسینی پور به این شرح است: یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی فرارسیدن سال نو همواره نویدبخش شادابی اندیشه و افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو و سازنده، برای آینده است.

در آستانه بهار طبیعت و آغاز فصل جدیدی از خدمت رسانی به خانواده بزرگ اهالی قلم؛ پدیدآورندگان، نویسندگان، مترجمان، ویراستاران، تصویرگران، ناشران، کتابفروشان، کتابخوانان و پخش کنندگان کتاب کشورمان قرار داریم.

برای سال جدید راهبردهای ویژه ای از سوی موسسه خانه کتاب برای خدمت به اهالی کتاب و نشر در نظر گرفته شده است و برنامه های سالانه براساس این راهبردها و با الهام از سیاست ها و برنامه های کلان کشور در حال برنامه ریزی است.

برگزاری برنامه های استانی و تجلیل از مفاخر فرهنگ و ادب استان ها در راستای شعار ایران فقط تهران نیست با هدف شناسایی و معرفی مفاخر و بزرگان حوزه نشر و اندیشه، در راستای بسط عدالت فرهنگی در استان ها، تدوین آیین نامه جدید تکریم اهل قلم و بازبینی آیین نامه های مرتبط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل موسسه خانه کتاب

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل موسسه خانه کتاب