مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 14:502019-03-20بين الملل

تهدید وزارت خارجه آمریکا علیه ناقضان تحریم های ایران


یک مقام ارشد وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه کشورش انتقال کشتی های حامل نفت ایران را دنبال می کند، تاکید کرد: واشنگتن هر شخصی که در دور زدن تحریم ها علیه تهران نقش داشته باشد را مسئول خواهد دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید پیمان مدیر کل وزارت خارجه آمریکا در امور مالی و تحریم ها در گفت وگو با بخش فارسی صدای آمریکا به سوالاتی پیرامون تحریم های آمریکا علیه ایران و تأثیر آن بر بازار جهانی نفت پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره سازوکار ویژه اتحادیه اروپا که یکی از بزرگ ترین شرکای آمریکا است و واکنش بازرگانان اروپایی به آن مدعی شد که تجار تاکنون هیچ علاقه ای برای استفاده از این سازوکار به منظور معامله با ایران از خود نشان نداده اند، چراکه بخش خصوصی اروپا ماندن در نظام مالی آمریکا را به تجارت با ایران ترجیح می دهد.

پیمان ادامه داد: در صورتی که شرکتی بخواهد از این سازوکار مالی استفاده کند، ما از نزدیک آن را دنبال می کنیم و آن را کاملاً و از تمام جهات تحت نظر می گیریم.

به عنوان مثال، ارتباطات آن با نظام مالی و بانک های آمریکا و تخلفات احتمالی مستقیم یا غیر مستقیم، دانسته یا ندانسته از قوانین تحریم آمریکا را به دقت بررسی می کنیم و مجازات های مربوط به تخلف از آن تحریم ها را با شدت تمام به اجرا می گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید وزارت خارجه آمریکا علیه ناقضان تحریم های ایران

تهدید وزارت خارجه آمریکا علیه ناقضان تحریم های ایران